Eceerva Ay ben de alayım diye baktım da fiyatları ne kadar artmış ne ara arttı ben 3 5 binken bakmştm en son 😅 daha uyguna da var ama şimdi bu kadar üst modeller çıkınca onları almamın da çok mantıklı olduğunu düşünmüyorum
beyzacmvrc Eceerva mop 2 aldım ben valla gayet güzel süpürüyor Benim elle süpürdügüm süpürgeden çok daha güzel çekiyor
Biroglanannesi Eceerva Bende bir kaç ay önce roborock s7 almıştım 13 bine . Geçen gün aklıma geldi bi bakayım dedim 36 bin olmuş dedim iyiki almışım 😅
Elifce42 Eceerva Eufy anker robovac X8 Hybrid robot süpürgesinden almıştım çok memnunum şuan indirimde birde 10899 tlye düşmüş ben 13 e almıştım çift motorlu emiş gücü çok güzel tavsiye ederim