ipekgumen1 doymuyor mu acaba diycem ama benim oğlum da bazı günler aynı oluyor ve yani doymuyor olamaz diye düşünüyorum. 22 ayligiz bizde, memeyi keseli 1 Ay oldu önceden asla kahvaltı etmezdi şimdi sabahları aç uyanıyor 7 buçuk 8 8 buçuk kaçta uyanirsa gözünü bi açıyor direkt mama diye (gerçi son 4 5 gündür bu şekilde değil) hazırlıyorum hemen kahvaltısını, öyle çeşitli şeylerde yemek istemiyor asla mesela krep pankek börek çörek tahin pekmez bal vs yemez hiç kahvaltıda, salatalık zeytin yumurta, çok nadir ekmek yer mesela, peynir de yemez, neyse yediriyorum kahvaltısını artık son 2 3 yudum kaldığında bırakıyor öğürmeye fala başlıyor gırklıyor falan kesin doydu diyorum yani, yarım saat içinde üst kata babanneye çıkıyoruz, onlar kahvaltı ederken orda da tırtıklıyor yumurta salata falan, biraz zaman geçiyor tutturuyor mama mama diye, babannesinde bisküvi kek falan oluyor onlardan istiyor veriyorlar yiyor, sonra biz kahve içerken yanında sade madem suyu içmek istiyor içiyor, ben hurma badem fındık falan yersem benimle birlikte onlardan yiyor, daha birseyler isterse kraker falan veriyorum, öğlen yemeğinde 3 kepçe çorba içiyor bilerek içine şehriye pirinç bulgur vs koyuyorum tok tutsun diye ekmek doğrayınca içmiyor cunku, onu içip uyuyo. 1 buçuk 2 saat kadar uyuyup uyanıyor direkt mama diye, yoğurt yediriyorum kuruyemisli bebe bisküvili falan bazen meyveli yediriyorum, sonra akşam yemeğine kadar yine sabah ki şekilde atistiriyor, sürekli mama mama diye dolanıyor evde, diyorum duyanda bunu aç bırakıyorum zannedecek sürekli birseyler istiyor. Akşam yemeğini yiyor, uyumadan önce yine yoğurt yiyor gündüz yediği şekilde, yatıyoruz mesela bazen mama diyor ısrarla bi de mutfağı gösteriyor bi bebe bisküvisi getiriyorum yiyor yatıp uyuyor sonra garip bi şekilde.