Dün akşamdan beri kızımda düşmeyen ateş var bugün sabah sağlık ocağına hittik grip ilacı verdi eve geldik uyuduk mizmizlanarak uyandı ateşler içinde yanıyordu yine 38.5 tü olctugimde bilmedigimden hava soğuk diye mont giydirdim kalın giydirdim biraz yani ama yağmur yağıyordu. Acilde 39.4 du atesi Neyse hastaneye gittik orda da ağrı kesici verip polikinlige yönlendirdi orda da antibiyotik sanriim ve ağrı kesici verdi. Şimdi de acilde geliyoruz yine 38.5 du ateşi serum yaptılar kanda bişey çıkmadı anlamadım salgın mi bu sabahtan beri acilde hastasini bekleyen bı kadın hep çocuklar ateşten geliyor dedi doktor da 2 gün ateş olur çok fazla olursa getirin dedi. Ateş olursa evde neler yapıyorsunuz annemle yaşıyorum annem ılık suyla elbeziyi yıkayıp anlina koydu akşam öyle geçmişti başka neler önerirsiniz neden lldugu bilinmiyor şuan idrar testi veremedi ben gribim benden geçti diye düşünüyoruz ne kadar dikkat etsek de emziriyorum ve aynı evdeyiz sonuçta