Ben mi beceremiyorum acaba. Hareketli kitaplardaki resimleri hhep yırttı kalın kitapların kenarını yedi. Demin de ince hikaye kitabının resmine bakıyorduk 4 5 kere başa döndük. Sonra birden aldı savururken yırttı.
Fenomenler kitaplığıno paylaşıyor yaa hepsi ilk günkü gibi bende mi sıkıntı var