Deniss99 Hamileyken yasaktı hadi toksoplazma bilmem ne olur diye agzima sürmedim ama şimdi deli gibi sosis salam canım çekiyo artık özgür olmak istiyorum yemek konusunda zaten çoğu şeyi gaz yapar diye yemiyoruz bunlardan yememizin sakıncası var mı
DenizKizi Deniss99 bugün yedim salam az da olsa yiyorum zaten normalde de az yemege çalışırım yoksa bayılıyorum oyle sosis salam mayonez ketçap
Mervee98 Deniss99 ben hamileykende iyi pişirip yiyodum cabım şuanda yiyorum gaz yapanda yiyip içiyorum arkasından bi kimyon tohumu kaynatıp içiyorum yediklerimede kimyon koyuyorum gaz falan olmuyo
Nurunannesi Deniss99 yediginiz hic bir sey bebege qaz yapmaz yediginiz qidalar kana gecerek sut yapar senin bagirsaklarimdaki qaz bebege nasil gecsin ya😀
arasmom Ben tutamadım boğazımı hamileyken de yedim bişey olmadı ama son aya kadar tutmuştum kendimi salamsız yapamayan ben 7 8 ay yemedim şimdi de yiyorum 😄
ayseoztas Valla hergun salamli yumurta yiyorum patates kızartmasida yiyorum mayonez ketçap hepsini sadece gaz yapacak ve aci şeylerden kaciniyorum
Ercanekininannesi Gaz yapan besinler içinde şarküteri ürünleride yazıyodu. Ben 2tane mercimek köfteai yedim diye bebeğim bütün gece gazdan ağladı oyüzden artık gaz yapma ihtimali olan hiç bişey yemicem 😔
Mervee98 Alyask sallamaysa onların içindeki bitki oranı çok az canım aktardan kimyon tohumu al onu demle çok etkili ben sezaryenle doğum yaptım sallama çay içtim gaz çıkartmak için işe yaramadı kimyon tohumu içtim anında işe yaradı