TeachersMom 16032018nisa canım bizim ilk kullandığımız gaz ilaciydi. Bu ilacı vericne kızım daha çok ağladı.
etaskin elifzeze damlanın içeriğinde neler var acaba.doktorumuz bize de önerdi ama onun verdiğinde farklı yağlar var.firmanın sitesinden baktm o damladan üretilmiyomuş yenilenmiş içeriği varmış artık.kafam karıştı benim de
LeylaEren Bende kullanıyorum huysuzluk azaldı ve uykusu düzeldi gaz sancısından sık sık uyanırdı şimdi öyle bi sorunu yok
16032018nisa Çocuktan cocuga fark var demekki enteresan valla 😕 bu ilacı kullanan ne şekilde kullandı peki ben çok az suyla 3 damla veriyom