Aslan6335 yeğenimde vardı. Az değil tam bir yarık vardı. 12 aydan sonra ameliyat oldu. Şu an 8 yaşında hiç bir sıkıntısı yok. Ama beslenmesine çok dikkat etmeniz lazım. Özel yarık damak biberonları var onunla dik bi şekilde besliyorduk biz, burundan çıkıyordu yoksa.