suilesu 3 ay 10 günlük bebeğim bugün fark ettim ayak baş parmağının kenarı kızarmış ve biraz şişmiş ama iltihap yok bu durumu yaşayan var mı acaba evde ne yapabilirim o bölgenin rahatlaması için