Edaerdogan Kızlar oğlum 14 aylık 2 gün sonra yumurtalığının biri yukarda olduğu için ameliyat olacak ve sünneti de aynı anda olacak daha önce bu aylarda bebeği sünnet olan var mı kaç güne iyileşir çok ağrı olur mu
_YanakReisinAnnesii Edaerdogan benim oğlum da bu ameliyatı olacak süreç hakkin da ne bilgi verdiler acaba? Bizde tahliller için cuma gitcez endişeliyim 😬
Asmin112 Edaerdogan merhaba geçmiş olsun nasıl geçti kaç günde iyileşti sizinki biraz süreci anlatırmısınız
Keremali22 Bizimde anı sekil kasımın 11de olcaktı burunları aktigi icin 1kasima ertelendi simdiden cok gecmiş olsun sizede