Göğüs kafesimdemi ağrıyı anlatamıyorum ağlamak istiyorum hıçkıra hıçkıra. kızım biriciğim yanımda mışıl mışıl uyurken Gazze’de şehit olan bebekleri, çocukları düşünüyorum onlarda günler önce sıcacık yuvalarında tatlı tatlı uyuyodu belki diyorum. Kalbim sızlıyo, ağlayamıyorum ağlasam kendimi durduramıyorum. Rabb’imden gelen herşeye razıyız ama bu kalleşleri yok etsin cehennemin kor ateşlerinde yaksın bitsin artık bu acı. Koca ülke yok oldu nice aileler öldü kadınlar, çocuklar, el kadar bebekler. İçim yanıyo içim elimden birşey gelmemek pamuk gibi yatak diken oldu batıyo sanki 😢😢😢😢😢😢