Ekinimm İsrail tam hatırlamıyorum hangiPeygamber olduğunu ama bi Peygamber adıymış. Bu yüzden Kahrolsun, lanet olsun israil vs demek sakıncalıymış. Başına Beni koyarak Beni İsrail demeniz gerekiyormuş. Mesela Kahrolasın Beni İsrail gibi.
Bu arada Beni oğulları demekmiş yani israiloğulları. Uykuluyum yazım yanlışı vs varsa kusura bakmayın.