cicekannesi22 4 ay 20 günlük kızım kabız oldu çok sancısı oluyor mama yemediği için sütüm yetmediği için kayısı ve kayısı suyu verdim fayda etmedi ne yapmalıyım
Deletedmom115 cicekannesi22 Doktora gidin size kabızlık için bir şeyler versin kayısı falan vermeyin.
hmrvkara cicekannesi22 ek gıdaya başladınızmı? Eğer başlamadıysanız kayısı vermek yerine doktora gidin bence ek gıdada kayısı daha çok çare oluyor
Bahar35 Zeytinyagi vermeyi denesene bi cay kasigi benim kizimda kabizdi verdim sabah aksam duzeldik sükür🙏