moonlight27 dediğiniz olayı birebir yaşıyorum kızım 2 buçuk aylık , ilk günden sağma makinası aldım ne olur ne olmaz diye ben de kiwinin maalesef çekim gücü çok yetersiz 2 cay kaşığı çıkıyor sütüm sadece . Manuel kullanmanız daha mantıklı , ayrıca süt kanalın da süt yok ise isterseniz 10 bine makina alın yine gelmiyor , ne denediysem maalesef olmadı çünkü