İyi geceler hanımlar 2.5 yasındaki oğlumu temmuz ayında sütten kestim. Ama hala gögüslerimden az da olsa süt geliyor. Ağrım filan olmuyor göğüslerim de yumuşak ama sıktıgım zaman süt geliyor. Ayrıca sol göğsümde akıntı oluyor iç çamaşırıma bulaşıyor benim gibi yaşayan varmı aranızda. Varsa ne yaptınız acaba