pembeayakkabilikiz benim oğlum tezgahtan düştü, hemde kafa üstü dik bir şekilde 15 aylıkken,ağzı kanadı ama dişlerinden dolayı.ı gece evde gözlemledim. ertesi gün acil doktoru muayene etti gayet iyi dedi. Ben yinede emin olmak için koydum tomografiye çok şükür bişeyi yoktu. Sizinki yüz üstü düşmüş bence gerek yok zaten doktorlar muayenede anliolar ters bir durum var mı yok mu diye. Sizde evde takip edin kusma, titreme, gözde kayma, bayılma uykuda inleme tarzı şeyler olursa ona göre tekrar götürürsünüz, çook geçmiş olsun.