Aysnrbl yemek konusunda benimkide pek fazla iştahlı bir bebek değil formül mama veriyorum günde iki kez iki kez de kaşık maması içine ceviz tahin pekmez vs koyuyorum bi tane artık hangi meyve varsa yedirmeye çalışıyorum yatmadan önce küçük bi kase yoğurt ...normal süt vermiyorum