aysegulce Merhaba anneler benim normal doğum dan sonra dikisim açıldı hastaneye gittim az açılma olduğu için krem verdiler ve öyle kaldı başına böyle bisey gelen varmı ne yaptiniz
Pmrmltm Bana da yatis vermisleri doktor çok az olduğu için dikmesi geri açılır dedi şuan nasıl kapandı bilmiyorum 🤣