Kızlar bebeğim 7 aylık oldu hala hiç bi diş çıkartma belirtisi yok ne salya ne huysuzluk ne ateş daha ne kadar geç çıkıyor ? Geç diş çıkaran anneler varsa ne zamana kadar çıkmadı ? Yoksa bu bir problem mi ? Kaynanam da geç çıkan diş iyidir derler deyip beni rahatlatıyor ama kendisinden küçük aylı bebekler çıkarttı bizimkinde hiç bi belirti bile yok ?