Kızlar bebegim 2900 dogdu dogum dan sonra 2700 e kadar düştü şimdi 1 aylk oldu dün saglık Ocagına gittigmzde 3800 Dü 1 aylk bebege göre bence zayf bebegime kilo aldırmak için napabilirm cok üzülüyorum sadece anne sütüyle besleniyor ama sütümde az gibi acaba ek olarak mama da mı versem ama doktorumuz mama önermiyor 😔