SahinE canim benim bebegim 3750 dogdu ama siskinligi inince 3200 oldu . Sutum gelmedigi icin dogduktan 6 7 gun sonra mamaya basladik humana aldim hic degistirmedim 34 gununde tarttirdigimda 5100du mamayla alakalimi bilmiuorum ama birde 2 saatte bir 60 cc vermistim bnde sarilik olmustu hmen atlatsin diye fazla yedirdim . Hala humana kullaniyorum gaz sorunumuz yok cok fazla bir dene istersen .