gulin73_ merhaba, benim kızım 3 aylik. Bugün aynı şikayette doktora gittik. Her beslenme sonrasi kusma, aşırı salya akıntısı ve burun tıkanıklığı şikayetleriniz vardi. Bebek reflusu teşhisi ile eve döndük. Dr bebelac thickener diye bir ilacımı şey yazdı her mamaya ve emme sonrasına kullanın defi. Sabahtan beri kullandım çocuk bir kez bile kusmadi, burnu açıldı ve salyasi bitti. Dr a gösterseniz çok güzel olur