Busraata33 Sezaryen doğum yaptım 1ay önce ama bugünkü gibi asla kanama görmedim resmen musluktan boşanırcasınaydı,çok da sancım var regl sancısı gibi.Üstelik bebeğimde çok sakindir normalde o da sancılı durduramıyoruz bugün normal mi bu durum..
Grupyildizi O normal cnm benimde oyle olmustu benimde adet kanaamam azaldi neden bilmm uzuldum acikcasi ben yeni dogum yaomadim da
Ceren19mys benimde öyle olmuştu sonuçta sezeryan da olsa bi doğum yapıyosun bende sezeryan oldum bu arada aynı şekilde olmuştu