kanalizereis Kozlar Masterchef izliyordum. Reklam verdi çocuğa bakmaya gittim geldim şimdi yemekteyiz başlamış. Pota için oylama yapılmadı mı ne oldu yayın hatası mı bilen var mı ?
MeetJoeBlack kanalizereis ya şimdi siz yazınca ben de fark ettim de, cemre çıktı potaya ama oylama nasıl yaptılar ya hiç hatırlamıyorum oylama yaptıklarını 🤔 cemrenin çıktığını duydum yarının fragmanını izledim , ama oylamayı hatırlamıyorum 😱
kanalizereis dilay06 aa ne çabuk ya normalde yarım saat reklam yapıyorlar diye çocuğa bakayım dedim geldim bitmiş 😳
kanalizereis MeetJoeBlack bende oylamayı görmedim açtım yemekteyizin yarısından başladığını görünce heralde dedim yayın hatası falan ondan bir izleyen varsa sormak istedim
Tatlican kanalizereis Kıızzz ilahi seninle ne alip verrmedigim var benim minnoş kalbimin 😍.Reklam uzun diye gidip kisa reklam verilup sonunu kacirmak sinir bozucu .Esim her olayi uzun anlatır bende skılıp sonunu getririm ve uzun anlatıyorsun derim oda bana derki sende cok kestirme gidiyorsun bende oyle anlamiyorum.bak esim hakli sende anlayamadn kestirme gidince
kanalizereis Tatlican burda 1 kişiyle tartışmıştım da kim olduğunu hatırlayamadım seni o sandım yazını görünce helallik alacaktım 🤣 ama olsun sen yine de hakkını helal et 🌹
2boymommy Cocukgelisimcimomy cünkü kendi sezonunda bu kadar iyi yarismacilar yoktu sampiyon olmak kolaydi bu sezonda öyle olacak sandi ama umdugu gibi olmadi o yüksekten konusmalari foss cikti bende uyuz oluyorum herkese tepeden bakiyor en iyisi oymus gibi bir tavri var umarim elenir🤲🏻
Cocukgelisimcimomy 2boymommy aynen ben sefayi destekliyirdum oda gitti şimdi destekleyecek kimsem yok
2boymommy Cocukgelisimcimomy Benim desteklediklerim var baya ya 😂 Eren Hasan Tolga Sergen (onada biraz uyuzum aslinda) Ayazda fena degil Kadinlardan ise Azize 💪🏼 meslekten gelenlere bakarak kadin cok cok iyi
kanalizereis 2boymommy bence azize bu hafta gidecek. Çünkü pota çok güçlü Azize de çok güçlü aslında istatistiklerde birinci zaten ama potada çok stres oluyor
2boymommy Cocukgelisimcimomy oda her yemekte kendi tabagini övüyor bugü trilece yaparken kime dedi hatirlamiyorum barisaydi galiba benimki cok güzel oldu gibisine laf etti ama en iyilere cikamadi 🤣 hasana cok üzüldüm ya cok mahcup oldu digerleri gibi yapmacik degil
Cocukgelisimcimomy 2boymommy hasan zayıf halka sanki biraz tamam yemekleri güzel ama program orası biraz kendini göstermesi lazım sanki