Emdiği için yemiyor. Benimki de 6. Aydan beri asla yemek yemek istemiyordu. Kendimi çok yıprattım bu süreçte 21 aylık oldu emmeyi bıraktırmak zorunda kaldım. Sizde emme zamanlarınızın arasını açarsanız acıkır. Ama eger memeye düşkünse bırakıncaya kadar iştahı gelmeyecek maalesef biraz daha sabredin.