Cansulilya 27 hünlük bebeğim doğduğundan beri ara ra gözlerini deviriyor uykuya geçerken daha çok yapıyor sizinde oluyor mu acaba bu durum normal mi
bibibibiskrem Cansulilya ilk 4 ay göz kasları gelişmediği için şaşılık ve göz devirme normal korkma canım
gurbetcimami Cansulilya benim bebeğim de ara ara değişik bakıyordu bir de şaşı gibi ama sonra düzeldi 3-4 ay sonra düzeliyor
Dorukunannesifatihinbitanesi Cansulilya hatta bizimki gözlerini şaşı yapıyordu.korkmustum doktoruna sordum normal dedi.henuz göz kasları gelişmediği içinmiş