Elifcicek04
Benim bebeğimde öyleydi aslında herkeste duruyordu bende çok üzülüyordum beni istese falan diye . Şuan da yine öyle bi sorunu yoksa açlık uyku durumu falan beni sallamaz oynar Güler falan ama acıktığında uykusu geldiğinde anne diye ağlıyor resmen 😂 çıkar ilişkisi bizimkisi 😂 bi yakınımın da bebeği tam tersi annesi dışında kimsede durmuyor sürekli ağlıyor annesine hiç rahat vermiyor bence öyle olmasındansa böylesi daha iyi yani