Yaademm 5 gün gecikme de beta yaptırdığım da 17.2 falan çıkmıştı betam. Sonra 99 birşeyler sonra 222 falandı. 17 de oğlum idrar testinde bile çıkmamıştı siz düşünün. Bu durum tamamen geç çatlama geç döllenme süreci. Artışınız normal sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah