2 ay 10gunluk bebegim var gelişimi gayet iyi sütüm de çok şükür iyiyken bi anda gelmemeye başladı, 2gundur sagiyorum su tüketimi arttirdim ama hâlâ onceki gibi degil.bebegim biberonla da emmiyor reddeiyor ne yapacağımi şaşırdım lütfen yardımcı olur musunuz?