Guneselif22 1 yaşına geçen hafta bastı. Ve bşr haftadır ne yaptıysam yemiyor. Delirmek üzereyim. Önceden de seçtiği şeyler vardı ama genel olarak iştahı iyiydi. Şimdi yoğurdu bile yediremiyorum. Bu Arada emiyor. Tavsiyeleriniz neler??
Badesmom Guneselif22 benim kızım da 13 aylık, geçen ay onda da bir kaç gün yememe sorunu oldu. Zaten baştan beri pek de iştahlı değil. Ama artık kendisi yemek istiyor o şekilde daha çok yiyor o yüzden ben de önüne koyuyorum ya eliyle yiyor ya da kaşıkla kendisi yemeye çalışıyor. Siz de eğer öyle yapmıyorsanız bir de öyle deneyin. Benimki de emiyor, sanırım memeye düşkün bebekler katı gıdaya pek düşmüyor 🙄
Zsilhan Al benden de o kadar. Doğduğu günden beri iştahsız şu an 1,5 yaşında bazen 3,4 gün bir lokma yemek yemediği oluyor yemeği kaşığı görünce krize giriyor sadece süt içerek geçiyor günü artık zorlamıyorym öyle de böyle de büyüyecek illa :)
Guneselif22 Zsilhan aynı durum resmen. Kaşık görünce deliriyor. Hemen eller havaya kalkıyor beni ittiriyor. Sinirden ağladım bugün artık. Resmen saatlerce mesai harcıyorum ya 😭
Minik_mucizem02nisan Badesmom Benim oğlan bir yaşında benim çocuk da öyle meme diye peşimde geziyor acıkınca artık bir aydır blw yapıyorum ve gündüz çok süt vermiyorum bu ara daha iyi balık et biraz da olsa yiyör çocuk gastentrolojiye götürdüm gündüz meme verme diyor ben kıyamıyorum bir kere veriyorum
Gamze225 Bizde aynıyız zorlanıyorum sakın kalmaya çalışıyorum elbet yiyecek Allahtan sabır diliyorum bu sorunu yaşayan herkese