ygtmom Merhabalar bebegım tekrardan diş çıkarıyor karanfil ve zeytinyağını deneyen var mı aranızda. Bır zararı olur mu yapsam , ağır gelir kı acaba , 7 aylık oğlum.
medinekaplan ygtmom cnm biz kendimiz bile karanfil yağını disimize sürünce ağzımızın içi hep yara oluyor ki bebeğin ağzı nasıl olur düşünmek bile istemiyorum
antropologanne ygtmom Ben kendi kizimin tüm sancili dis donemlerinde sadece bu karisimi kullandim. Cok rahatlatti.
minniks ygtmom 6 7 adet karanfili ezdim ustunu biraz gececek sekilde zeytinyag koydum dolapta bekletip surdum dis etlerine hep bunu kullandım calgelde onerdiler ama onu hic almadım bile bu rahatlatıyo
hnf_07 Karanfil yağı tek başına kullanılmaz bikac damla zeytinyağıyla seyreltilip kullanılmalıdır kekik yagida aynı sekilde
Yavuz01_ ygtmom Bende 6,7 karanfili havanda dövüp zeytinyağı ekledim dolapta beklettin soğuk kompleks yaptım çok rahatladı
Busegnc Bebeğim 1 yaşında her diş döneminde karanfil zeytinyağ kürünü yapıyorum. Calgel jel kullanıyorum ekstra olarak. İkisini de buzdolabı kapağında muhafaza ediyorum. Soğukluğu kaşıntıya iyi geliyor.
benimbebegim ygtmom Ben 10-15 tane tüm karanfili ve bir çay bardağı zeytinyağını kavanoza koyup 10 gün beklettim, bebeğim 6 aylık oldu her iki güne bir damağına diş etlerindeki sürdüm masaj yaparak 8.ayında ilk dişini çıkardı şuan yaşında 6 dişi var sadece sonuncusu geç patlayınca biraz zor oldu ama diğer dişlerinin bir şiştiğini gördüm bir de patlayıp uç verdiğini çok şükür
dlkuznnn ygtmom bebeklerin diş etlerini yakabiliyor ondan doktorum tavsiye etmemişti kullanmadım. Tetagil diş granülü var, osanit diş topu var bunları alıp kullanabilirsiniz.