ecceee Selam kızlar. Bebeği 3 persentil altında olan var mı ? varsa nasıl beslediniz neler yaptınız ? Yaşıtlarını yakaladı mı ? Yakaladıysa ne zaman yakaladı vs. ? Bebeğim küçük doğdu. Şu an 9 Aylık. Kafama çok takıyorum yardımcı olabilir misiniz ?