9 aylık kızımın hastane kontrolü vardı herşey iyi çok şükür fakat memesinin ne zamandan beri şiştiğini sordu bunca zamandır bana normal geliyor du aslında sertlik ve şişlik var endokrinoloji den randevu al göster dedi kafam karıştı ilk çocuğum daha önce bunu yaşayan varmı