Merhaba hanımlar. Bundan bir buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım. 40 ima kadar kanamam yoğun olmamakla devam etti durdu iki gün sonra tekrar geldi felan. Tam 40 günlük oldu ertesi gün regli oldum 5 gün sürdü o da bitti aradan 2 gün geçti koyu renk kanamam oldu hala da bir iki gün gelmiyor sonra tekrar kahverengi şekilde çok az geliyor. Başına gelen yada bilgisi olan var mı. Doktora da kontrole gidemedim kanamam bitmediği icin