İyi geceler güzel annişler 🤗 kız çocuk anneleri kışlık alışverişleri nerden yaptınız 4 yaş kızçeme mont alacağım çok dışarı çıkıp gezecek fırsatım yok alıp memnun kalan öneren varsa direk aldıgınız yerle birlikte paylaşırsanız sevinirim 🤗 bu arada İstanbuldayız ilk kışımız burada havalar nasıl gider bilmiyorum ona göre öneride bulunabilirsiniz