Bana başta saçma gelmisti. Dikkat etmedim, ayaklarım yalın ayak gezdim. Bebeğimde cidden gaz oldu. Ayak çok önemli. Yemeklerde de nohut gibi bariz gaz yapanları yemiyorum.cok soğuk tüketmiyorym. Rezene içiyorum çok şükür gaz problemi yoğun yaşamıyorum