Kızlar bebeğim 1 aylık 17 günlük dünden beri çok ağlıyor uykuda ağlıyor kayinvlidem kulağı diyor ama kulak olsaydı kakası yeşil gelirdi diyorum bilmiyorum 10 dakika uyuyor sonra yine ağlıyor napcam bilmiyorum ya kafayı yiycem ağlayınca bacaklarını çekip götürüyor anlamadım napcam cidden anlayaniniz varsa yazarmisinnnn