Bazı şeyler medyada gösterildiği gibi değil arkadaşlar. Oradaki durum fazlasıyla içler acısı. Keşke burdan sağlıkçılar toplanıp gitse, sağlıkçılar yetişemiyor artık. Kefen değil ceset torbası bile yok bunlar büyük ihtiyaç.
Psikolokların gitmesi gerek, çocuklar tramvamin en agirini yaşıyor.
Filistin hükumeti, hamas ve İsrail üçlüsü yüzünden bi millet katlediliyor😢