mr-ege Dikiş izi için doktorum günde iki kez kullanmam gereken C ile başlayan o meşhur jel kremi yazmıştı. Hiç düzenli kullanamadım(4 ay oldu), şimdiden sonra aksatmadan sürsem işe yarar mı, iz gider mi? Tecrübe edenlerden rica edeyim
Kahveseveranne mr-ege ilk 3 ay düzenli kullanımda iz kalmasını engelliyor bende düzenli kullanmadım çizgi gibi bir iz var çevremde düzenli kullanan arkadaşlarda belli belirsiz iz kaldı. Bu saatten sonra işe yarar mı bilmiyorum ama denemekte fayda var