Arkadaşlar 43 günlük bebeğim var siz gece ve gündüz kaç saat aralıklarla emzirip uyutuyorsunuz ben 2 saatte bir emzirip uyutuyorum ama bebeğim kendiliğinden uyanmıyor ben uyandırıyorum geçen uyuyakaldım 3 saatte acıktı kendi uyandı acaba bıraksam kendi acıkınca mı emzirsem şekeri falan düşer diye korkuyorum ama emzirince de baya bir kusutor acaba çok sık ve fazla emzirdiği için mi