Z1414 şimdi öncelikle satınalma sahiplen diyerek anlatmaya başlıyorum. Hevesle evinize alacaksanız bırakın hiç almayın hayvanın psikolojisi bozulmasın onların da hisleri duyguları var bunu hatırlatayım anlatmaya başlamadan önce. Yıllardır kedilerim var biri sarman biri van kedisi birini barınaktan birini sokaktan sahiplendim.
Evet çok fazla tüy döküyorlar yattıkları yere oturunca üstüm başım tüy oluyor bu engellenebilir bir şey değil elinizde süpürge ile gezmeye hazır olun. Çok meraklılar her yere çıkmak girmek istiyorlar yapma etme demekten anlamazlar kapalı kapılardan nefret ederler açana kadar ağlarlar. Eşyalarınız kıymetliyse kedi sahiplenmeyi düşünmeyin bile deri sandalyelerim, deri trençkotum, perdelerim, televizyonum, dekoratif eşyalarım, saksı çiçeklerim hepsi sizlere ömür yani bilinçli olmasa da evet eşyalara zarar verebiliyorlar. Kumları hep temiz olmalı sizin ve kedinin sağlığı için, aşılarını aksatmadan yaptırmanız lazım yine aynı nedenle. Mamaları da artık ucuz değil. Hele hastalıkları çok kötü oluyor zavallıcıkların ağzı dili yok anlayalım diye bekliyorlar 😔 ilaçları insan ilaçlarından pahalı, veteriner muayeneleri keza öyle.
Pembe patiler, tatlı burun ve boncuk gözler çok sevimli gelse de bu tüylü arkadaşlar bakım ve sevgi çok istiyor🥰 buna zamanınız yoksa yine almayın.
Fakat onların verdiği huzur bambaşka 😌😌