Kızım 5 gün sonra 17 aylık olacak inşallah. 3 gündür beni emmiyor bugün tamamen bıraktı. Doktora gittik azı dişleri çıkıyor sıvı toplanmış kanama olabilir dedi. Göğsüm çok şişti sağdım ama yavrum biberonla da emmiyor. Yani sütüm ziyan olup gidiyor yavrum ise aç karnına iştahsız bir şekilde duruyor. Bu durumla karşılaşan var mı acaba. Önerisi olan varsa yardımcı olur musunuz ? 🥺😔