Ezgidurununannesi Arkadaşlar hergun d vitaminide veriyorum ama hala çıkmadı. Böyle bir durum yaşayan varmı
Liya01 Ezgidurununannesi valla bizde 9 aylık olduk tek bi dişimiz bile yok aynı şekilde hergün d vitaminini veririm düzenli bende bilmiyorum 🥹🤷♀️
Momyofthesun Ezgidurununannesi ya benim kardeşimin de 1 buçuk yaşında çıkmış ilk dişi annem nene gibi gezerdi diyor kardeşim için 😂 ama çıkıyor ya merak etmeyin
Hayallerim95 Ezgidurununannesi benimde 19 aylık sadece 4 dişi yeni çıktı benimde cok geç çıktı kimi doktor 18 aya kadar normal diyor ama bazılarında 2 yaşımda bişe çıkaran var diyor ama aklında kalacaksa bi götür doktora benimde çıkmasaydı az daha gidicektim artık
kxbxx Hayallerim95 Doktorlar 1 yaşa kadar çıkmamışsa tahlil bakılması gerektiğini söylüyor bildiğim kadarıyla. Bir danışın isterseniz her şeyin yolunda olduğundan emin olursunuz 🌸
Buketty14 Benim kızım 15 aylıkken çıkardı ilk dişleri geçen ay 4 tane birden dişi çıktı kök dişleri de dahil 😅 bende çok takardım dişi yok diye inan o diş sürecinde ne kadar sıkıntıya girdik anlatamam. İştahsızlık ishal ağlama ne ararsan vardı.
engteacherrr Ezgidurununannesi kızım ilk 16.5 ayda çıkardı şimdi 18 aylık 6 dişi var çok doktora gittim hepsi genetik dedi en son kan tahlilleri bakıldığnda bi eksklik yoksa 24 aya kadar beklenip röntgen çekilirmş
Mamaaaaa engteacherrr 1 buçuk ayda 6 diş mi çıkardı, sonradan olunca daha mı hızlı tamamlanıyor acaba
engteacherrr Mamaaaaa hatta bir haftada ilk 4 dişini çıkardı ama sıralama internette gördüğümüzden farklı sonradan iki daha geldi şimdi de 7. patlamış
Cennetinsusu Mamaaaaa Açıkcası daha kolay çıktı. Geç çıktığı için sanırım. İshal iştahsızlık vs oldu tabi ama çok zorlamadı diyebilirim. Genetik oluyormuş dişler. Eşiniz veya siz geç çıkarmışsa ondan gecikmiştir annesi meraklanma bir anda anlamıyorsun bile pıtır pıtır geliyor 🥰