Kızım 3 ay 21 günlük neredeyse 2 aydan beri belki daha fazla meme reddiyle savaşıyorum sol göğsümü emiyor sağıda sağıp biberonla veriyordum ki normalde de sağ göğsümde süt daha fazla sola göre ama çocuğa 3. Aydan sonra ne oldu bilmiyorum artık biberon gördüğünde resmen kıyameti koparıyor. İlaç şırıngasıyla içiriyorum resmen sütü kuş besler gibi onu da yine zar zor çünkü yatmak istemiyor hep kucağımda yüzü dışarı dönük olmak istiyor bugün 3-4 kere kaka yaptı karnını tam doyuramıyor biliyorum uykusu var uykuya direniyor karnı aç süt içmek istemiyor hiçbir şekilde sadece tv ve telefon görünce susuyor oyuncaklarda susturmuyor çocuğumun karnını doyurana kadar telefondan şarkı izlettim ama o kadar vicdanım kötü durumda ki şuan ağlamamak için kendimi zor tutuyorum ben ekrandan uzak olsun istedikçe çocuğum sakin olsun huyu suyu güzel olsun istedikçe tam tersi oluyor. Allahıma dua ediyorum sabır ver diye ama o kadar çok yoruldum ki ne kollarımda derman kaldı ne ayaklarımda sabah 7 den beri kucağımda taşıyorum gönlünü hoş etmeye çalışıyorum ama yok olmuyor psikolojik olarak bitmiş durumdayım resmen buraya içimi dökmekten başka elimden bir şey gelmiyor hem yazıyor hem ağlıyorum çok güçsüz hissediyorum yetemiyorum yapamıyorum 😔😔