purplemomm00 rezene çayı içebilirsin. Bazı şeyleri kızlar söylemiş zaten. Rezene gaz giderir rahatlatır. Sen iç sütünden bebeğine de geçer. Ama geçmiyosa gaz damlası almanı öneririm. Benim bebeğimde kendi gazını çıkaramazdı. Damla kullandım hep ve hala da kullanıyorum. Şuan 3 aylığız. Gaz yapacak şeyler yememeye özen göster, acı yeme kesinlikle. Bide kimyon çok işe yarıyo, tüm yemeklerinde kullan.