Sevgimelegim bizimki 13 günlük uyu uyan emzir olmuyor pek ama 😂 göğüs ucun zaten yara oluyor emzirmeye korkar oluyorsun tabi bebeğin için katlanıp emziriyorsun, gece uyumuyor hiç, gazı oluyor ağlıyor, bence ilk zamanlar pek de güzel değil sanki 😁 sürekli uykusuz yorgun ve acılar içinde oluyor anneler sanki 😁 ama tabi buna da şükür onlar sağlıklı olsunlarda 🤲