Meralll1 Merhaba 5 ay 5 günlük ama ağladığın da henüz gözyaşı akmıyor , sizin ilk ne zaman akmıştı normal mi bu durum göz doktoru kontrole gitmek gerekiyor mu ??
Derya0655 Meralll1 oğlumun ilk göz yaşı 3 aylıkkken geldi. Sonra bi daha gelmedi. 5.ayda tekrar gelmeye başladı. 5 ay 23 günlük şu an geliyor
eez Meralll1 valla bende başlık açacaktım bunla alakalı , 6 ay 18 günlük hiç göz yaşı gelmedi. Hoş babasının da göz yaşı yok acaba genetik mi
ugurcanz Meralll1 4 aylık, doğduğundan beri her ağladığında akıyor 🧐 çok saçma, akmaz derler normalde. Bebekle ilgili olabilir ama bir sorun olduğunu zannetmiyorum.
aysmom1 Meralll1 kızım 3 buçuk aylık. Bu bir haftadır agladigi zaman gozleri ıslanıyor. Öyle oluk oluk gözyaşı gelmiyor ama minik minik var
Ececiiim Meralll1 o dönem akıyordu. İlk ne zaman aktığını hatırlamıyorum ama. Gözyaşı tıkanıklığı olabilir diye okumuştum bi yerde