15 aylik oldu hala emerek uyuyo, sut mut yok. Yok şefkatle memeden kesme falan inanmıyorum bunlara ya. Yok yok yok emmeden uyumuyo. Denemedigim yol kalmadi. İnat ettim vermeyim dedim boyle bi aglama yok. Katiliyo resmen, şoka girmiş gibi hareketler. Pedagog hala gelmiş bana loş ışık acin, arkadan sakin muzik calsin bilmem ne. Yok yani olmuyo napiyim ya artik?