sendrom58 Kızlar oğluma bot alacagım, su geçirmeyen sıcak tutan bot arıyorum hangi marka model önerirsiniz? Siz hangisini tercih ettiniz bu sene
birtekizbirikizz sendrom58 https://imgyukle.com/i/yELXgy Çok güzel hafif ve içi yumuşacık 😍 kuponla 899 geliyor
Tatlican sendrom58 Ayakkabida vicco cok iyi botuda iyidir bence ama botunu almadk biz ayakkabi almıştık
-Ozge16- Geçen yıl decathlondan almıştık içi yünlü sıcacık tutuyordu su geçirmez bot oradan inceleyebilirsiniz fikir olsun
livanurvealpinannesi61 delirmeceler aşırı pahalılar bende igor almak istiyorum eşim 1000 1500 TL veremem diyor o paraya iki tane bot alırım diyor anlaşamadık bir türlü bende alıcam başka da beğenemedim hiç
delirmeceler livanurvealpinannesi61 ben ayak numaralarını bildiğim için ne olur ne olmaz diye 1 numara büyük aldım ve ağustos gibi aldım oğlumun 650 kızımın 550 almış oldum kalın çorapla tam oluyor şimdi fiyatlar uçtu ama değiyor
sendrom58 tsmp hangisini aldınız acaba spor ayakkabı yazıyor bide chelsa bot diyor ben ikisinide çoook beğendim sizin sayenizde gördüm