brlss benim de kanamam hastandddn çıktığım 2. Gün komple kesilip ertesi gün tekrar gelmişti canım sonra 36. Günde tekrar kesildi 40. Gün adet gibi lekelenme geldi ama ertesi gün bitti.Şuan 50 günlüğüz ve dün adet oldum adet olduğunda pespembe ve çok aşırı bir kan geliyor zaten anlıyorsun böyle koyu renk geldiyse hala doğum lekesidir canım sanmıyorum adet olduğunu henüz.