Elvinimm doktorumuz ek gıdaya başladığım zaman emzirme/mama verdikten 1 saat kadar sonra ek gıda vermemi söyledi, çok aç veya tok olursa yemez diye. Ek gıda olarakta patates, havuç, kabak ve mevsim sebzelerini üç gün kuralıyla vermemi söyledi ve içine de bir çay kaşığı kadar da zeytinyağı eklememi söylemişti kabızlıgı önlesin diye. Tanımlar bitikten sonra ise tadım yaptırdığım sebzelerle çorba yapmamı doyurucu olsun diye de içine birazcık pirinç Eklememi söyledi. Son olarakta sebze veya meyve hiç bir şeyi blender dan geçirmememi çatalla ezip vermemi söyledi